Handelsbetingelser:

Hertug Blomster
Storegade 45
6440 Augustenborg
Tlf.: + 45 74 47 15 49
CVR: 33308965

Betaling:

Hertug Blomster modtager online betalinger med Visa, Dankort og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms, og hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Danmark – Kroner (DKK).

Hertug Blomster anvender en sikker betalingsserver, som krypterer alle oplysninger, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Leveringsbetingelser:

Vi leverer ordrer for minimum 200 kr.

Ordre bestilt inden kl. 11.00 kan leveres samme dag. Vi leverer ordrer i hverdage i tidsrummet fra kl. 9-18 samt lørdage fra 9-14. Søndage kun efter skriftlig aftale med butikken. Vi forsøger på bedst mulig vis at bringe din buket ud på et evt. ønsket tidspunkt.

Vi leverer i hele Als og Sundevedområdet til områder med følgende postnumre:

6400, 6430, 6440, 6470, 6300, 6310 og 6320 såfremt ikke andet er aftalt skriftligt med butikken.

Ved bestilling til begravelse skal tidspunkt altid oplyses. Binderier med bånd, skal afgives senest kl. 16.00 dagen før levering. Bestillinger uden bånd til begravelse kl. 10 eller før, skal ligeledes afgives kl. 16.00 dagen før levering. Finder en begravelse sted en mandag inden kl. 11., skal bestillingen afgives senest lørdag kl. 12.00.

Hvis modtager ikke træffes hjemme ved levering, tager vores chauffør stilling til, hvorvidt varen kan stilles forsvarligt ved modtager i ly for vejr og vind. Alternativt kontaktes nabo, hvor varen kan stilles. Hvis dette ikke er muligt, kontaktes afsender og modtager, og varen tages med retur til butikken, hvor den kan afhentes af modtager.

Reklamation:

Blomster og planter er ferskvarer, der fra naturens side har forskellige krav til levevilkår og holdbarhed. Derfor er det ved en eventuel reklamation nødvendigt, at man som kunde hurtigst muligt efter levering, henvender sig til os i butikken fysisk med varen eller med billeder på mail eller telefon af varen. På denne måde har vi mulighed for at se/mærke på varen, og eventuelt bytte den til et tilsvarende produkt.

Det er ikke muligt at få pengene retur for en bestilt og leveret vare.

Specialiteter sælges helt frem til 14 dage før datomærkning.